Monday, August 07, 2006

Φεύγω;

Ένα post, μια αφορμή, κάποιες σκέψεις, μια πικρία, ένα βιαστικό μήνυμα. Μα πως είναι δυνατόν να τα παρατήσω; Μου είπανε πως δεν πρέπει να παίρνω αποφάσεις όταν δεν είμαι καλά. Να περιμένω την επόμενη μέρα όταν θα έχω καθαρό μυαλό. Το ήξερα ότι το statement μου ήταν γελοίο μιας και θα ξαναγύριζα μετά από μια βδομάδα. Αλλά ήθελα απλώς να δηλώσω πως έχω βαρεθεί την όποια σχέση μου με την σκηνή..

Ξαναγύρισα όμως στα παλιά; Περίπου. Αναρωτιέμαι πως τους φάνηκε που επανήλθα με ένα μικρό demo 2 ημερών δουλειάς. Το Creep Tea. Αστείο release, το φχαριστήθηκα. Βασικά εκεί που είχα βαρεθεί τη σκηνή περισσότερο από τη ζωή μου, θυμήθηκα έναν διαγωνισμό demo για το GP2X με φράγκα, και μου τη βάρεσε να κάνω demo σε 2 απογεύματα. Με αυτή τη διάθεση!

Έτσι απλά. Well, δύσκολα όμως γιατί έπρεπε να σύρω τον εαυτό μου με κακή διάθεση στον κώδικα και αναρωτιέμαι πως τα κατάφερα να στρωθώ και να τελειώσω κάτι τόσο ικανοποιητικό για το σύντομο deadline και τη διάθεση μου. Χαράς στο κουράγιο μου να ασχολούμαι με demos τόσα χρόνια, μόνος, με κάποια παράξενα κίνητρα που δεν σχετίζονται με το χρήμα αλλά είναι προσωπικά, αυτά που θα έκαναν κάποιον καθαρά δημιουργικό. Χεχε..

Ποιός θα περίμενε όμως ότι θα κέρδιζα και το πρώτο βραβείο (300$ =) ενάντια σε τόσο καλές συμμετοχές(8 στον αριθμό); Χάχα!!! Προς το παρόν ακόμα διασκεδάζω με τη γκρίνια του γάλλου που πήρε την τρίτη θέση και ακόμα αναρωτιέται γιατί βγήκα εγώ πρώτος. Άχαχαχα!!! Ακόμα το φυσάει και δεν μπορεί να κρυώσει. Του έριξαν και ένα ξεχεσίδι οι organizers και ηρέμησε.. (κακίες ;)

Από τους λίγους διαγωνισμούς στην demoscene με έπαθλο λεφτά (ξεχνάω όμως και τα μεγάλα demoparties με big sponsors και τρελή οργάνωση από πίσω). Πρώτη φορά τυχαίνει να "πληρωθώ" από την καθαρά χομπίστικη ενασχόληση μου. Είναι και αυτό κάτι που με κάνει πιο χαρούμενο και δίνει χειροπιαστό νόημα σε αυτό που κάνω (Μάλλον έχει χαθεί πια το καθαρά δημιουργικό κίνητρο :P). Πάντως λένε ότι περισσότερα θα βγάλεις σαν πωλητής χάμπουργκερ στην καντίνα του assembly party παρά στέλνοντας demos στους διαγωνισμούς των μεγάλων διοργανώσεων :)


Am I back or not? Θα χαζεύεις τη βροχή στα τζάμια και θα σκέφτεσαι water effects μου λέει κάποιος στο Pouet. Πώπω, είδα χθες και τα demo releases του assembly party και κα**ωσα! Τη γενική εκδοχή για την σκηνή την ξέρω. Όποιος έφυγε ξαναγύρισε. The curse of the scene! Εγώ πάλι ας πούμε πως θεωρώ ότι γύρισα για δύο μέρες για να πάρω τα φράγκα και να τις σκαπουλάρω ξανά. Χαχα! Χαχαχα! Και ξανά χαχα!!! (Κακίες πάλι;)

Εγώ ένα ξέρω. Μπορεί να μην έφυγα από την σκηνή αλλά ο στρατός σίγουρα θα με αναγκάσει να την ξεχάσω για αρκετό καιρό. Φεύγω μεθαύριο. Ίσως αυτό να είναι και το τελευταίο μου post για καναδυό μήνες. Γενικώς θα φύγω από τη ζωή και θα ξεχάσω τα πάντα! Ground zero.



Και έτσι καταλήγω να σας αποχαιρετήσω..

No comments:

Locations of visitors to this page