Monday, July 24, 2006

Τέλος.

Ίσως είναι η θλιβερή διάθεση που είχα σήμερα. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τελειώνει μια εποχή και θέλω να αφήσω κάποια πράγματα πίσω. Το έχω ξανακάνει. Γύρισα πίσω σε δύο βδομάδες. Η συνήθεια; 99% των ανθρώπων που δηλώνουν παραίτηση από αυτήν την community ξαναγυρίζουν δρυμήτεροι. Δεν βλέπω να καθαρίζω..

Πολλές αλλαγές. Αύριο ορκίζομαι. Μετά από 8 χρόνια σπουδών. Κούραση..
Σε δύο βδομάδες φεύγω στρατό. Θα με χάσετε από τα blogs. Ταυτόχρονα θα χαθώ και από την σκηνή (μια είναι).

Το τελευταίο μου demάκι(led blur) ίσως να είναι το κύκνειο άσμα πριν τον αποχωρισμό. Είχα να νοιώσω έτσι από το release του "a step beyond" (demάκι σε Amstrad, σταθμός για την πορεία μου στην σκηνή). Τα comments πιο πολλά από ποτέ. Αναγνώριση. Αλλά το θεωρώ και πάλι μέτρια βιαστική δουλειά, ίσως απλά πιο ολοκληρωμένο από τα προηγούμενα μου. Αναρωτιέμαι πόσα και τι είδους comments θα έπερνα αν δεν υπέγραφα σαν Optimus.

Έπαιξα περίεργο ρόλο στην σκηνή. Ταλαντεύομαι μεταξύ μιζέριας, καταπιεσμένης δημιουργικότητας, μέτριων παραγωγών, εμπλοκών στην real life, προσωπικά, trolling, ρουτίνα, απογοήτευση. Με γνωρίζουν πολλοί. Είμαι πιο διάσημος από δεινούς προγραμματιστές που βγάλαν κορυφαία demos. Εγώ είμαι πολλά στάδια πίσω και δεν έχω την ενέργεια πια ούτε με νοιάζει να συναγωνιστώ. Άλλωστε με ξέρουν όλοι. Αλλά όχι επειδή έκανα κάτι σημαντικό. Δεν πειράζει. Ας είναι..

Έχω κουραστεί. Τσαντίζομαι. Επαναλαμβάνομαι. Δεν τραβάει άλλο. Και στο καπάκι σε λένε και troll. Έτσι με μάθανε. Δύσκολο να βγουν από το μυαλό τους οι παλιότερες μου πράξεις. Αλλά δε με νοιάζει. Απλώς μου θυμίζει το παρελθόν. Ένα μεθυσμένο post. The troll is back. Ένα μέτριο demo που βγήκε με μεγάλη κούραση και απογοήτευση επειδή δεν είμαι σε θέση να δουλέψω παραγωγικά για ένα demo πια (Πότε είμουνα;). Και ξανά το trolling! Σίγα. Το Pouet είναι βάλτος. 95% των posts είναι μαλακίες. Αλλά εγώ είμαι ο στόχος. Μερικοί μάλιστα ντρέπονται και κάνουν την παραδοχή ότι 95% των ατόμων εκεί μέσα δεν είναι sceners. Μα έλεος! Ακριβώς το αντίθετο για κάποιον που παρακολουθεί το community και γνωρίζει μερικά παραπάνω άτομα εκτός απ'την ελίτ. Αλλά γιατί μιλάω για το Pouet τώρα;

Και έτσι τσαντίστηκα σήμερα και μέσα στην μιζέρια μου κότσαρα ένα μήνυμα "I quit the scene." και πάλι χωρίς να χώνω (κανείς δεν φταίει σε τίποτα για το πως βλέπω εγώ τη σκηνή) αλλά απλά εκφράζοντας την απογοήτευση μου και αποχαιρετώντας τους. Καταλαβαίνω βέβαια ότι η σκηνή στη φύση της είναι arrogant, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της demoscene με τους 1337 koderz που μαλώνουν συνέχεια. Και καταλαβαίνω ότι έτσι πρέπει να την εκλάβω και όχι και πολύ στα σοβαρά όπως παλιότερα. Λειτουργώ εντάξυ γενικώς σε αυτό το σχήμα. Ίσως τα είχαμε συζητήσει από παλιά. Απλώς βρήκα ένα post που με έθιγε σαν αφορμή για να δηλώσω πως αυτό ήταν και (ελπίζω) να το κάνω. Έτσι κι αλλιώς, είναι και μια περίοδος γενικότερων αλλαγών (ορκωμοσία, στρατός), που θα παγώσει τη δημιουργικότητα μου και έτσι θα με αναγκάσει να ξεχάσω για αρκετό καιρό τη σκηνή. Εκτός αν μες στο στρατόπεδο κολλήσω σε καμιά οθόνη και δοκιμάσω να ξαναεπισκεφτώ το Pouet για να δω τι έχανα τόσο καιρό..

Ίσως χωρούσε και η δήλωση. Για να δέσει..

No comments:

Locations of visitors to this page