Wednesday, May 03, 2006

mov ax,13h: int 10h

Όλο λέω να το ξεκινήσω και όλο κάτι γίνεται. Κάθε μέρα το αναβάλω. Εννιά στις δέκα προσπάθειες τεμπέλιαζα στο internet και πέρασε η ώρα. Τώρα δεν μπορώ να αποφασίσω τι description να βάλω, πρέπει να είναι geeky σκέφτομαι (hex codes, binary numbers, κάποιο κομμάτι κώδικα και τέτοια) προσπάθησα να κάνω link ένα java applet αλλά πολλά ζητούσα, τελικά το άφησα έτσι για να το ξεκινήσω βιαστικά και πρέπει και να κοιμηθώ. Πολύ βιασήνη και δεν μου βγαίνει καλά. Τίποτα δεν μου βγαίνει καλά γιατί για όλα βιάζομαι ;P

Άραγες δεν ξέρω αν θα μου αρέσει ο τρόπος που εκφράζομαι στα ελληνικά. Πολύ βαρετές μου φαίνονται αυτές οι γραμμές. Τόσα χρόνια έγραφα πολλά κείμενα στα αγγλικά λόγω της ανάμιξης μου σε ηλεκτρονικά περιοδικά (diskmags) της demoscene community. Από αυτή την ενασχόληση, ξαφνικά μου άρεσε να γράφω. Δε θυμάμαι να μου άρεσε το γράψιμο παλιά (π.χ. στο σχολείο). Το παράξενο είναι ότι άρχισα να γράφω για πάρτη μου στα αγγλικά. Διόρθωνα τα λάθη μου, πορωνόμουν με το να βρίσκω καινούριες λέξεις που ακούγονται κάπως, δοκίμαζα διάφορα στυλ, κυρίως αυτοσαρκασμός και μαύρη ατμόσφαιρα που μου άρεσε να ξαναδιαβάζω και να ξανανοιώθω αυτή τη συγκίνηση που πίστευα πως δέχεται ο αναγνώστης ;P. Μου άρεσαν αυτά που έγραφα και ο περίεργος τρόπος που τα έγραφα και ας μην ήξερα πότε τα συναισθήματα των αναγνωστών μου. Απλά έτυχε να ξεκινησω με αγγλικά κείμενα.

Τώρα δεν ξέρω αν μου αρέσουν τα ελληνικά μου. Δεν φαίνεται να μου δίνει αυτό το συναίσθημα η ελληνική. Μήπως γιατί εξέλιξα το προσωπικό μου στυλ στα αγγλικά όλα αυτά τα χρόνια και δεν δοκίμασα να γράψω ποτέ στα ελληνικά κάτι δικό μου; Μήπως γιατί δεν ταιριάζει αυτό το στυλ εδώ; Ή μήπως γιατί δεν έχω έμπνευση σήμερα; Η αλήθεια είναι ότι από τότε που ξεκίνησα να γράφω αυτά τα σατιρικά, παλαβά, ανούσια ή καταθληπτικά κείμενα, χρησιμοποιούσα πάντα την αγγλική (λόγω της ενασχόλησης μου στην συγκεκριμένη international community). Και το προσωπικό μου website πάντα ήταν στα αγγλικά. Οπότε απλά ποτέ μα ποτέ δεν έτυχε να γράφω σκέψεις και παράξενα κείμενα στα ελληνικά. Μόνο κάτι comments σε forums (Με καλή ορθογραφία και τόνους τουλάχιστον, I hate greeklish!). Οπότε αυτό το blog ίσως μου δώσει την ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι αντίστοιχο στην ελληνική.

Και πάλι ίσως. Γιατί αρχικά σκόπευα να αφιερώσω το συγκεκριμένο blog κυρίως σε συζητήσεις σχετικά με υπολογιστές, coding, demos, fun, κλπ. Το βασικό μου blog Optimus Monologue θα παραμείνει ως έχει και εκεί θα συνεχίσω να παραθέτω τις περισσότερες μου σκέψεις. Από την άλλη πάλι μπορεί να δοκιμάσω να γράφω και τίποτα διαφορετικό εδώ, κυρίως για να βιώσω την ατμόσφαιρα τον σκέψεων μου στα ελληνικά. Αυτά που έλεγα στην προηγούμενη παράγραφο δηλ. Αναρωτιέμαι. Γιατί δεν μου ακούγομαι και πολύ καλά ;P

Αναμένονται άρθρα για τη demoscene, Gamepark32, java applets, αναφορές σε αγαπημένα μου demos και games, ειδική μνεία στον Amstrad CPC (Είχα και το blog CTRL+SHIFT+ESC αλλά το έσβησα. Θα γράφω εδώ για αυτόν) και άλλα.

Είχα δίλημα σχετικά με το ότι θα ήθελα ίσως να διαβάζουν κάποιοι γνωστοί μου από το εξωτερικό μερικά από τα άρθρα εδώ, αλλά και τρίλημα(!) που συνδέθηκα με την ελληνική blog σκηνή, ωστόσο το Optimus Monologue είναι στα αγγλικά. Δε γουστάρω μεταφράσεις, θα γράφω τα πάντα from scratch σε ότι γλώσσα κάτσει, αλλά 95% στα ελληνικά εδώ και στα ξένα στο παλιό. Όπως έκατσε τώρα, αμάν αυτή η διγλωσσία..

Πολύ το κουράζω για το τίποτα. Τσάγια! :)

No comments:

Locations of visitors to this page